Sjekk disse RÅ brynene!!




Denne unge damen kom for sitt første refill i dag. Slik så brynene ut etter første behandling hos meg, som var for noen mnd siden! At brynene var tynne og glisne fra før (fra naturens side) skulle man ikke tro. Bilder fra før behandling, finner dere i andre innlegg!

Slik ser brynene etter første refill i dag. Hun ønsket dem litt fyldigere, noe hun fikk.



Bryn før behandling i dag. PS! Dette er resultatet etter forrige behandling. Hun tar farge veldig bra.



Resultat i dag etter første refill. Litt tykkere som hun ønsket selv. Hårstråteknikk er brukt for pigmentering for å få et mest mulig naturlig resultat. Er meget fornøyd med dette resultatet selv 😉 Bryn er hverdagen min og jeg trener teknikker “nonstop”.

SOL permanent makeup designer naturlige bryn

8 kommentarer
    1. Flott jobb, som alltid! 😉 Hun ligner forresten veldig på Stine (kusina til ei jeg gikk på skole med) 😛 Hehe. Mye kjentfolk som er hos deg 😀 Til og med langveis fra! 🙂

    2. Er fargen annerledes? Uansett mye bedre. Gøyt å se slik kunst også, uhm. Du tatoverer ser jeg nå. Ok detaljene er imponerende! Trodde det var ekte. Spooky egentlig, har hun noe hår der selv eller bare tatovering?

    3. Lost artist:

      Hun har bare litt hår fremme, ellers lite på resten. Jeg skiftet farge på runde nr 2 for å få de litt sprekere 🙂

    4. Dette må jeg virkelig spare opp penger til.. Nå er jeg mektig lei av å måtte styre med bryna mine i lang tid hver morgen, før jeg beveger meg ut døra.. Når jeg har så mørke bryn som jeg har så ser man de så veldig godt, så jeg føler de MÅ være velstelt, og det får jeg bare ikke til..
      Men, kan du legge ut bilder og vise forskjellen på skyggelegging, og påtegning av hårstrå?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg