Sunt og søtt + krim, det er litt av min hverdag!

I kveld måtte jeg smake litt påskesnop, samt kjøpe den siste booken av Harlan Coben. Har nettopp oppdaget denne spennende forfatteren og lest en av bøkene hans allerede som var kjempespennende. Klarte ikke legge den fra meg. Nå skal jeg altså begynne på denne… HOLD TETT er tittelen og blir sengelektyre fremover.



I tillegg vil jeg tipse dere om disse produktene som jeg spiser av hver dag. Lakseoljen har gitt meg nytt liv i form av mindre vondt i muskler og ledd, samt finere hud. Beta Karoten håper jeg får fart på melaninet slik at jeg kjapt får litt bedre hudfarge, da jeg ikke ser sola annet enn fra arbeidsrommet mitt snart 🙂 men i tillegg inneholder den sterk antioksidant + + +

Bente Heramb driver Majorstuen Helsekost. Bedre veileder i hyllene der kan du lete lenge etter. Stikk innom henne og du har med deg mye bra ut derfra igjen 🙂 Garanterer deg en god service.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg