Bettina har blitt en reser på bryn….sjekk disse :-)




Jeg har fått en flott partner i Bettina på jobb og jeg er skikkelig stolt av henne. I dag pigmenterte hun bryn som om jeg skulle gjort det selv. Kundene føler seg trygge og det er det viktigste for meg, når jeg ikke kan behandle dem selv  🙂 I tillegg er jeg stadig innom behandlingsrommet og kikker og godkjenner, vi jobber vegg i vegg!!

Bettina i sving med pennen.



Kunden ser på resultatet og kunne ikke blitt mere fornøyd. Det er viktig at kunden får det siste ordet på hva som er utført, og vi lytter og forsøker å gjøre vårt beste for å oppfylle ønskene. Denne kunden visste nøyaktig hva hun ville ha.



Resultatet etter første behandling hos Bettina. I helgen tar Bettina ytterligere et videregående kurs i stråteknikk, denne gangen med flere farger på menyen 🙂

PS! Er det noen i Meløy som kikker innom bloggen min, kan dere trygt ta behandlinger av Bettina før sommeren. Vær bare raskt ute med å bestille da hun kommer til å oppholde seg mye i Oslo fremover. Bettina kan dere nå på: [email protected] eller mobil: 90988873

SOL permanent make-up anbefaler Bettina

4 kommentarer

Siste innlegg