Bettina og meg :-) et bra team!!



Bettina og meg etter jobb, med to sjokolade med krem på hjemvei fra Smestad hvor vi jobber…..smaker veldig godt. Ellipse Klinikken har nettopp installert en ny kaffemaskin og gjett om utvalget er stort. Kundene er heldige som får servert førsteklasses kaffe, te, sjokolade osv. mens de venter på tur!  Den som enda ikke har registrert at jeg har blogget litt om kaffe og blitt en ekte kaffesnok, har gått glipp av noen innlegg på bloggen min.

I kveld skjedde det noe spennende på jobb, noe jeg ikke kan røpe enda. Av og til krysser man mennesker som kan få en innvirkning i livet ditt. I dag var dagen hvor jeg møtte en slik person…det kaller jeg skjebnen 🙂

Sola skinte da jeg gikk hjem i kveld og den skinner fremdeles. Hva solen ikke gjør med kropp og sjel, den skal nytes så lenge den skinner det er sikkert. Man får mere energi og livsglede, en skikkelig boost!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg