Stjernedryss i Mosjøen i kveld :-)

Ikke lenge før jeg setter snuten hjem til Mosjøen og familien min nå. I kveld kl 20.00 er det konsert på Kippermoen ungdomskole og yngste datteren min Amanda er av av dem som bidrar. Ikke ofte jeg får anledning til å høre henne synge, men i kveld skal vi kose oss hele familien med å høre på de unge talentfulle ungdommene i Mosjøen. Mosjøen har et rikt musikkmiljø og jeg er imponert hvor mye de får til. Store julekonserter med kor og solister for å nevne noe.  I kveld er det altså Stjernedryss som er et arrangement som viser fram talenter fra kulturbyen Mosjøen. Hva som er ideen bak konserten/arrangementet kan du lese om på Stjernedryss Kippermoens facebookside HER 

Jeg ser frem til en fantastisk kveld og håper mange kommer for å høre på!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg