Bettinas dager er travle :-)

Bettina i full sving med kameraet sitt. Bilder er en viktig del av behandlingen. Bettina er en fryd og jobbe sammen med og jeg følger opp som best jeg kan.

Denne modellen ønsket seg liner i dag….øvre vippekant før behandling.

Eyeliner etter pigmntering… 40-60% reduseres innen de ti første dager!

Bettina er blitt en dyktig Linergist, men får tett oppfølging av meg. Alle kurs, samt minikurs står på Bettinas plan for vår og høst. Bettinas blogg kan dere kikke litt på HER

Dagene mine er lange og travle, men veldig interessante. Sjelden hjemme før i 19-20 tiden, med ukeskurs og helgekurs nesten hver mnd ut året. I morgen skal jeg hjem til Mosjøen og gleder meg vanvittig mye. Snakket med lille Isak og Anniken på Skype i kveld. Gjett om det blir familiekos denne helgen! 🙂 Håper bare stormen har stilnet i nord til i morgen, fikk litt flyskrekk før jul. Verste flytur noensinne og krysser fingrene for en bedre erfaring denne gang.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg