Holdt fanget i 3096 dager.

I natt leste jeg ut boka om Nataschas fangenskap hos den gale kidnapperen sin. Sterk historie og ikke minst interessant perspektiv på oss her ute, meninger, fordømmelser og en tilværelse i svart/hvitt.

Mest interessant er det å lese om overlevelsesinstinktet, tilpasningsevne og ikke minst kamplyst hos en liten jente, tross all tortur og tilintetgjørelse som kidnapperen påførte henne. Ikke mindre enn imponerende.

Stockholm syndromet har fått et nytt perspektiv i mine øyne etter å ha lest boka. Hva jeg mener med det, kan dere lese av boka og danne dere selv en mening av….skal ikke røpe for mye.

Nå skal jeg ut i sola. Farge håret hos Kristine som jobber hos La Bionda, hvor hun klipper, vasker, føner håret gratis. Hun tar kun betalt for fargen 🙂 Bare å ringe henne da ALLE som vil kan komme. Mobil: 99289490

Etterpå skal jeg ha et mini kurs med Bettina i eyelinerteknikk. I morgen reiser jeg til  Mosjøen, noe jeg har sett frem til lenge. Lille Isak har blitt stor og Momormor gleder seg. Amanda skal være med å synge på en konsert på kvelden, så mye å glede seg til. Dette blir en særdeles hyggelig helg 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg