Jippi, nytt kaffemerke som smaker helt nydelig!!

Jeg har alltid blogget om hvor heldig Ellipse Klinikken i Tønsberg er som har Bare Barista over gaten hvor de kan kjøpe deilig kaffe. I dag kom denne unge mannen fra Kaffemann.no for å la klinikken teste ut kaffe/kaffemaskinen deres. Gjett om jeg, Tove og Anneli, og samtlige kunder har fått teste den ut? 🙂

 

Kaffemann.no kan du lese alt om ved å klikke på linken.

Dette er menyen. Rakk smake 3 sorter/kopper mellom slagene 🙂 Kan tilføye at kundene likte kaffen like godt som meg. Cafe creme ble min favoritt i dag, mens Tove drakk 3 kopper kakao som hun insisterte på smakte like godt som hjemmelaget.

Dette er siste skrik av “hjemmemaskin”…som jeg allerede har ryddet plass til hjemme på kjøkkenbenken! Nydelig, enkelt design…den har innebygget kaffekvern og melkesteamer.

Vel…Kaffemann har kaffe som smaker deilig, ingen tvil om det. Gleder meg til Tønsberg igjen og nå kan også kundene gjøre det samme…ta en deilig kaffe mens de venter på time.

3 kommentarer
    1. LISA & HEDDA|||:

      Tro det eller ei, men begynte ikke å drikke før jeg rudet 44 år 🙂 Nå klarer jeg meg knapt uten 😉 Ikke bare kaffe på maskinen, men deilig sjokolade også!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg