Tønsbergs dyktigste damer!! :-)

Gjett hvem som shoppet mest på Ellipse Klinikken av Jan Marini produkter i dag? Det var meg 🙂 elsker serien og tok meg en liten runde i hyllene der. Jan Marini er elsket av mange og jeg har faktisk enda ikke hørt noen som ikke har hatt effekt av den. Har du enda ikke oppdaget denne flotte serien er Ellipse Klinikkene i Norge verdt et besøk. Ikke bare har de eneretten på den i Norge, men har spesialsykepleiere som er drillet i serien. Bedre hjelp med råd og veiledning til huden din (medisinsk) kan du lete lenge etter 🙂

PS! Tove er en super kollega/klinikksjef. Alltid spennende å komme til Tønsberg og føler meg helt hjemme i de vakre lokalene som rommer en helt spesiell atmosfære….kan ikke unnlate å nevne det i innleggene mine.

Nå har Tove også fått en super kollega i sykepleier Anneli Lorentzen. Hun er en meget dyktig dame og ikke mindre enn et funn. Man kan trygt si Ellipse Klinikken i Tønsberg har et superteam. Fulle lister og interessante behandlinger, jeg føler meg priviligert som får jobbe med denne kjeden. Her er Anneli med IPL laseren som bla. fjerner uønsket hårvekst, en meget populær behandling nå fremover mot sommeren. Her kan du lese hvilke behandlinger/områder som kan behandles med IPL.

I mai skal jeg tilbake for flere oppgaver og kan love dere spennende innlegg 🙂 Tønsberg er en fantastisk by, ingen tvil om det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg