Mosjøen får sin første linergist utdannet av meg….gjett hvem?

Her er Ine, kjæresten til sønnen min. Hun har bestemt seg for å ta kurs i permanent make-up i april hos meg. Dette blir snart rene familiebedriften, men Ine skal jobbe med pmu i Mosjøen hvor hun bor. Dette bildet ble tatt denne uken hvor hun besøkte meg i Oslo og fikk pigmentert inn nye bryn og fikset litt på fasongen. Bildet ble tatt like etter behandling.

Ingenting gleder meg mere enn at noen lar seg bli så inspirert at man ønsker ta kurset selv. Ine er veldig nøye og elsker make-up og jeg har stor tro på at hun klarer denne oppgaven fint 🙂 Man må like pirkarbeide og ha estetisk sans for å begynne med pmu…men det viktigste er å ha et sterkt ønske om å jobbe med det. Ingen vet før de har prøvd, som jeg sier. Ine har fått en glødende interesse og har fulgt svigermors arbeider noen år nå.

….om noen lurte på hvordan Ine`s bryn så ut før…her er det i naturlig utgave. Ine opprettet en egen facebookgruppe for sitt kommende yrke. Er du fra Mosjøen og omegn, kan du melde deg inn i Ine Permanent Make-up HER

For dere som skulle ønske time hos Ine…tror hun har fått mange på lista si allerede, og det før oppstart! I sommer kommer jeg hjem til Mosjøen og sjekker Ines arbeider, så dere kan trygt ta behandlinger. Vet det er mange i Mosjøen som ønsker time hos meg, men når jeg er hjemme er det kun familien og bestemorrollen som gjelder nå. Jeg tar ingen oppdrag, derfor er Ine den dere kontakter heretter  🙂

Hvordan det går med Ine får dere se og lese om på bloggen min etter hvert. Jeg krysser fingrene for at Ine vender hjem med glød og lyst til å jobbe med dette, det er målet jeg har for ALLE elever jeg utdanner 🙂

3 kommentarer
    1. Fay Susann Gundersen:

      Du bør være raskt ute om du ønsker rimelig behandling av Ine 🙂 Tror hun er snart fullbooket!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg