Jeg oppfordrer til videregående kurser!

Akkurat nå har jeg satt søsteren min på saken med å hjelpe med markedsføring, da jeg reiser til Tønsberg for å jobbe med pmu noen dager. Travle dager og jeg har en flink familie som hjelper til når det trengs. Bettina har hjemmekontor i morgen da alle kurs og planer ut året er i boks. Mye spennende for mine gamle, samt nye elever på gang. Det kommer straks brev i posten.

Det jeg ser av videregående kurser er at elevene vokser stort på dem. Alt faller på plass og teknikker sitter som et skudd. Videregående kurs er svært nyttige og en GOD investering i arbeidet som Linergist. Jeg har ikke tall på hvor mange kurser jeg har tatt selv, i inn og utland og jeg elsker oppdatere meg og studere teknikker av andre. Jeg plukker opp det jeg liker og finner min egen stil. PMU er kunst og det tar tid å bli god. Trening av teknikker er tidkrevende og man trenger å praktisere dem, da dette kun dreier seg om trening og atter trening….samt erfaring. Det nytter ikke å ha en kunde i mnd, da dette ikke er noen hobby.Tror man at man er ferdig utlært, er man ferdig, som min gamle lærer ofte sa. Det tror jeg er veldig riktig 🙂  

Ønsker du videregående kurs i Permanent Make-up av bryn, eyeliner og lepper, er det bare å sende meg en mail: [email protected] Jeg holder også korrigeringskurs. Nytt kurs av året i august!

SOL PMU

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg