Tønsberg i morgen.

Jeg har jobbet over et år for Ellipse Klinikken i Tønsberg nå. Klinikken er en av landets flotteste interiørmessig, det er bare å stikke innom for en kikk. Deilig atmosfære og lekkert. Slik skulle alle klinikker sett ut. Kaffebaren over gata kan dere skimte gjennom vinduet. Kundene på Ellipse Klinikken er heldig som kan trippe over og kjøpe seg en kaffe om de må vente litt 🙂 Jeg er allerede fast kunde når jeg jobber i Tønsberg. En deilig kaffe hver morgen før jobb får maskineriet i gang 🙂

Nå må jeg fortsette å jobbe med å planlegge nye kurs til høsten, da jeg er fullbooket med elever før sommeren. Er du interessert i info er det bare å maile meg på: [email protected] Jeg har kun to plasser ledig i september nå.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg