Jeg planlegger kurs i tatovering/permanent makeup.

Slik ser det ut når jeg har hjemmekontor og planlegger kursene mine i permanent makeup. Skal ha to kurser bare nå i april og etterspørselen er stor, noe som gleder meg stort! Å jobbe som Linergist er både spennende, givende og ikke minst interessant.

Akkurat nå planlegger jeg også et kosmetisk hygienekurs som jeg tror blir interessant for alle oss som jobber innen pmu generelt. Bare det å samles for å utveksle erfaringer er viktig for alle som jobber i bransjen. Mail meg for påmeldin: [email protected]  Se tidligere innlegg om kurset HER.

Ha en flott lørdagskveld!! 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg