Waynes coffee på Bislet er best :-)

I dag møtte jeg venninnen min Anne på Waynes coffee på Bislet for en kaffe og prat. Lenge siden sist jeg har sett henne. Anne ble imponert over den flotte cafeèn som ligger på hjørnet av hvor jeg bor 🙂 Sjekk den flotte kakedisken…mye godt å sette tennene i der!

Gulrotkake og kaffe… 🙂 denne anbefaler jeg sterkt!

Smoothie til dessert….nyyyydelig!! 🙂 Nå venter jeg på at de kanskje får inn den deilige bringebærpaien jeg spiste hos dem i fjor, med vaniljesaus på! Av alle Waynes Coffee i Oslo er den på Bislet den fineste.

God service og god mat 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg