Min nye assistent :-)

…neida, har ikke ansatt Amanda, men hun besøker meg i Oslo nå og ble satt i en liten kontorjobb for at ting skal gå raskt unna. Vi skal kose oss med en bytur og kaffe på Waynes Coffee litt senere i dag, byens flotteste kaffebar ligger i Pilestredet på Bislet for dere som ikke har oppdaget den enda. Koselige lokaler og alltid noe godt å bite i. Onsdag skal Amanda fikse håret sitt hos svigerdatteren min Kristine som er frisørlærling på La Bionda. Har også svigerdatteren min Ine på besøk og hun skal fikse neglene sine hos Clinic81 i morgen. Kanskje får dere se resultatene her inne om dere sjekker ut etter hvert. 🙂 Ine skal også til meg for behandling og hva det går ut på får dere se onsdag. Jentene har virkelig planlagt en koseuke ser det ut til og det er hyggelig. Mye å se og prøve ut i Oslo om man har lyst og det trenger ikke koste all verden.

Kristine klipper og vasker hår gratis, så henne er absolutt verdt et besøk, hun er superflink allerede. Kontakt Kristine på mob: 99289490 og hils fra meg 🙂 La Biondas side kan dere se HER. De har nydelige hårprodukter.

Clinic81 har superdyktige jenter på negler. Kontakt klinikken direkte for time.  

Besøk Waynes Coffe`s facebookside HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg