Permanent makeup før sommeren?

Sommeren er storsesong for permanent makeup og da jeg selv har lange ventelister er Bettina den dere får om dere ikke orker vente på meg 🙂  Jeg har selv lært henne opp og Bettina jobber vegg i vegg med meg ved Ellipse Klinikken i Oslo. Hun har hatt travle dager allerede og er i Oslo 14 dager av gangen da hun også skal jobbe med permanent makeup i nord-norge. Uke 12 (fra 21-25 mars) har hun enda ledige timer, da hun bestemte seg for å være en ekstra uke pga stor pågang, noe jeg synes er kjempehyggelig! Det er flott med kollegaer i bransjen og man lærer stadig noe nytt. Denne helgen var jeg i Berlin og utvekslet erfaringer med andre “Linergister/permanent makeup artister” fra andre land og har noen spennende ideer jeg skal teste ut i løpet av året! Nye teknikker og kurser er det som gjør at man holder høy standard, man ønsker det beste for sine elever og kunder.

SOL pmu har ansatt Bettina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg