Forberedelser til foredrag i Berlin!

Morgenen har gått med til forberedelser til foredraget mitt som skal holdes nettopp i morgen! Har fått en del tips på veien som jeg setter stor pris på. Henning er med og uten han…tja hva skal jeg si? Har ikke gjort dette før og han er til stor hjelp for meg. Trenger en inspirator og ikke minst backup, men tror dette skal bli bra. Lynkurs i engelsk skulle jeg hatt, da dette blir en utfordring for meg. Regner med latter i salen 🙂 he he!!

SOL holder foredrag om sosiale medier i Berlin

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg