Berlin i mitt hjerte!!

Ankom Swiss Hotel Berlin i går kveld. Sulten som en ulv og bestilte kveldsmat opp på rommet. Første gang jeg har fått den servert på trillebord, med stivet duk, dekket lekkert på til to med blomster og tilbehør. Kun suppe og smørbrød, men dekket på som om kongen skulle spist 🙂 Swiss Hotel er og blir mitt yndlingshotell i Berlin! Ligger fantastisk sentralt til.

Kunst er sentralt på hotellet og fancy med flotte farger. Elton John pryder veggene i 3dje etg., men utgjør bare en brøkdel av det som henger rundt omkring på hotellet.

Utsikt fra hotellrommet. Våknet til sol og ikke mindre en imponerende frokost. Jeg har ikke opplevd berdre service eller mat som dette hotellet byr på, det har de fått priser for også. Ikke rart sier nå jeg. Må oppleves.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg