Tre flinke elever har tatt steget ut!!

I dag avsluttet vi kurs i permanent makeup med stil. Vi feiret det nye flotte undervisningsrommet ved Ellipse Klinikken på Smestad og de vakre tulipan bukettene som sto utenfor vinduet vårt, var utrolig fargerike mot den hvite snøen. Måtte bare kjøpe dem 🙂

Fra venstre Ida Ihlang , Bettina Amunddsen og Therese “Pink Ink”. Er fornøyd med jentenes innsats og gleder meg til å følge arbeidet deres videre.

Slik har de jobbet snart en uke i strekk, side ved side og tatt lærdom også av hverandres arbeider. Veldig inspirerende og ikke minst utrolig flinke. Har kost meg hele uken sammen med dem.

Det jentene kan love dere er fristende tilbud til de første ti som sender sms eller mail for permanent makeup.

Kontakt Ida Ihlang på mobil: 48045053 eller mail: [email protected]

Therese “Pink Ink” på mobil: 95302802 eller mail: [email protected]

Bettina har tatt kurs hos meg fra før og jeg tok henne kun med på kurset for å få inn det siste lille i fingrene hennes. Hun begynner jobbe for meg i morgen og har allerede fått en god venteliste. Bettina kan dere bestille time hos på mobil: 90988873. Send helst en sms, da hun sitter med behandlinger. Hun ringer deg opp når hun er ledig. Du kan også sende henne en mail på: [email protected]

I april er det videregående kurs i brynteknikker som hårpåtegning og Bettina skal være med også på det. Her går det unna gitt 🙂

 

2 kommentarer
    1. Jeg har permanent makeup 🙂 fjerna øyenbryna som fjortis å har tegna de siden, så da var det en fin løsning! er utrolig fornøyd med det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg