Kristine og Bettina er to gulljenter!

I kveld har vi vært oppe på Ellips Klinikken og montert, vasket og gjort klart til morgendagens grunnkurs i permanent makeup! Endelig er det nye undervisningsrommet klart, noe som jeg har hatt god hjelp for å bli ferdig med. Bilder fra kurs kommer etter hvert, så følg med. Kanskje synes du det er spennende å få et innblikk i undervisningen og ikke minst se hvor flotte modellene på kurset blir. Jeg gleder meg iallefall til i morgen, da jeg skal ha en helt spesiell jente på kurset mitt. Hun har jobbet som kroppstatovør i flere år og har nå lyst til å prøve ut permanent makeup. Hvem det er skal dere få se i morgen, da hun er godt kjent i bransjen!

PS! Husk at Kristine alltid er ute etter nye hårmodeller, da hun er frisørlærling hos La Bionda i Hegdehaugsveien nær Majorstua! Du får gratis klipp og betaler kun en liten sum for farging 🙂 Send Kristine en sms på: 99289490, så avtaler du tid med henne!!

NB! Minner også om at Bettina starter jobbe for meg 8 mars. Hun har allerede fått en del ventetid. Ønsker du pmu før sommeren, bør du ikke vente for lenge med å bestille time.

SOL Permanent Makeup

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg