Nyhet i i.d bare minerals og min favoritt i Mathis.

I dag har dette settet fra bare minerals ankommet produkthylla hos Clinic81. Gosj det er lekkert. Fargene svakt transparente og ikke sterke, slik man kan tro av glossen. Eyelineren er smaragdgrønn og nydelig. To øyenskygger og frisk rouge er med i makeup settet. De har ikke mange av dette, så løp og kjøp om du ønsker det siste innen makeup av vårens farger. Ta kontakt med clinic81 for pris, da jeg glemte notere meg det før jeg dro hjem i kveld. Lurer på om det lå på rundt 500,-

Denne øye og leppemasken fra Mathis er min store favoritt 🙂 elsker konsistensen, duften og effekten av den! Tar den med på alle reisene mine og er et førstevalg i mitt hjemme SPA. MÅ prøves og jeg anbefaler den på det varmeste. Den gor rikelig med fukt og virker oppstrammende.

bare minerals og Mathis får du hos Clinic 81, øvre slottsgate 7.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg