Søndag er planleggingsdag for en kreativ bestemor :-)

Neste uke er det atter grunnkurs i SOL permanent makeup. Det disse elevene kan glede seg til, er et snart 100 siders kompendie jeg har skrevet etter års erfaringer, slik at de får en grundig innføring i permanent makeup. Det er spennende med fag og når det gjelder pmu er det ikke mange bøker på markedet jeg synes er alt for inspirerende. Håper iallefall å kunne bidra med noe 🙂

Søndager er flotte. Man har fri og kan disponere dem som man vil. I dag er det bare å sette seg ned med litt kontorarbeide, etter å ha sett Petter Northug gjøre en fantastisk innsats i VM. Satt med tårene i øynene og heiet han i mål. Idrett har aldri fenget meg spesielt, men når slike store øyeblikk er på tv kan man ikke annet enn å la seg engasjere. Influensaen sitter enda litt igjen i kroppen så jeg tør ikke fly for mye ute. Må være frisk og rask til kurs og kunder. Jeg er svært takknemlig for at jeg har en jobb jeg stortrives i.  

PS! Bettina kommer neste uke og da blir det fart i lokalene mine på Ellipse Klinikken.

SOL permanent make-up

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg