Modell Camilla Jacobsen fikk nye bryn!

Det er alltid hyggelig å møte på sambygdninger når man er ute og reiser. Camilla Jacobsen og jeg har mailet litt i forkant, da hun ønsket seg nye flotte bryn. Da jeg skulle holde kurs i Stockholm denne uken, passet det godt å pigmentere inn brynene på Camilla etter jobb! Jeg lytter godt til kundene mine og Camilla forklarer i vei 🙂  

Opptegningen er over halve jobben……

…og gjør jobben med å pigmentere inn fargen enkel 🙂

Om dere lurer på om Camilla Jacobsen syntes det var vondt å få pigmentert inn brynene???? 🙂 Hun er en ettertraktet modell og jobber over store deler av verden. Dagen etter reiste hun til India og 3 dager etter det igjen Dubai. Da er det mye telefoner og ikke minst meldinger på gang! Dette er greit å få ut av verden mens man ligger på benken og blir behandlet. Er man travel, så er man travel….kjenner meg igjen her 🙂

Camilla sjekker brynene før hun drar fra Ellipse Klinikken i Stockholm. Camilla er en artig jente som har ikke bare en, men tusen ting på gang. Hun har nylig spilt inn et tv-program som har premiere den 22 februar på tv 6. Det blir flere programmer i fremtiden så følger Camilla Jacobsens blogg, blir dere garantert oppdatert!

Camilla og jeg har enda flere prosjekter på gang og er dere heldige får dere kanskje se noen av dem….sier ikke mere! 🙂

SOL permanent makeup Stockholm

 

7 kommentarer

Siste innlegg