Make-up boka over alle bøker :-)

Faglitteratur er jeg umettelig på. Fant denne boken i dag som er et funn for alle som er interessert i makeup og farger, stil og gode tips! Er lei av gamle bøker med bilder og farger fra 80-tallet og dem er det mange av, foruten boka til Jan Thomas, men denne overgår det meste jeg har kikket i til nå. Lettlest, flotte bilder og ikke minst veldig lærerik! Når det gjelder bryn blir det aldri for mye info og selv kunne jeg skrevet bok om emnet! 🙂 Dagen i dag har gitt meg mye og dagene som kommer enda mere! Gled dere til spennende fremtidige blogginnlegg da det kommer en del nyheter jeg ikke kan røpe for dere akkurat nå.

Stikker dere innom Karl johan Hudpleie kan dere sikre dere et eksemplar av boka om dere er kjappe. De er snart utsolgt!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg