Ellipse Klinikken er førstevalget mitt! :-)

Vakre Hilde er en veldig dyktig behandler og i dag har jeg selv endelig satt av litt tid for behandling hos Ellipse Klinikken. Som dere vet jobber jeg i samme lokaler som disse flinke jentene og da er det ikke rart man blir fristet til å ta litt “egenpleie” når man ser hvilke mirakler de utretter. Jeg liker raske resultater og det kan disse sykepleierne utføre, i likhet med meg selv når det gjelder permanent makeup! Kremer har sin egen effekt, men det etter laaaaaaaang tid, og kanskje ser vi aldri effekten av kremene som vi har brukt tusenvis av kroner på over flere år. Utålmodig som jeg er sier jeg JA takk begge deler og vil ting skal skje raskt. Når det er sagt er jeg langt over middels opptatt av produkter og da må det være produkter med førsteklasses ingredienser og som viser til forskningsresultater. Vi er alt for godtroende og sluker reklame rått av det som blir servert oss i div magasiner og ukeblader. Nå har jeg kommet i en alder da man ikke er så “lettlurt” lengre og velger løsninger som passer en best 🙂 Noe som jeg iallefall kan gå god for er jentene på Ellipse Klinikken. Ikke bare har de et godt øye for hva som ser naturlig ut for hver enkelt, de svarer også ærlig på det man spør om og begrunner det nøye.  

PS! De som ikke har hørt om den medisinske hudpleieserien JAN MARINI, kan lese om den her. Regner med flere enn meg har oppdaget den 🙂

Like etter den flotte behandlingen hos Ellipse klinikken dro jeg rett på Waynes Coffee for en hyggelig prat med en av mine beste venninner i Oslo,Hilde Bredesen. Henne har jeg blogget om flere ganger før, da hun driver Aquamassage, som er noe av det mest effektive av massasje jeg har kjent! Hadde flere bedrifter tatt inn Aquamaskinen hadde “sykefraværet” gått betraktelig ned. Det er bare å klikke på linken og lese om Aquamassasje HER!

Jeg ble kjent med Hilde på en messe i Oslo Spektrum, da vi hadde stand like over hverandre for noen år tilbake. Det ble et vennskap for livet. Er så gla for de flotte personene som dukker opp i livet mitt og setter farge på hverdagene mine. Vi har et hav av spennende og ikke minst interessante samtaler, men det beste er å ha venner som man stoler på og som gir av seg selv. Slik er Hilde for meg! Har lovet meg selv å ta Aquamassasje regelmessig en periode nå. Jobben krever sitt og kroppen sier fra, det har jeg merket og da må man ta signalene på alvor. Hilde er utdannet fysioterapeut og gir gode råd i tillegg. Dagen i dag har vært topp!!

Klem fra meg 🙂

7 kommentarer
    1. Du er bare best Sola 🙂 En fantastisk sprudlende person er du, alltid med hærlig positiv energi! Kjempestolt av deg ! For dere om vurderer permanent make up, men som ikke helt har turt tatt steget enda: Denne dama er superflink, og best i sitt fag i Scandinavia!! Her er dere absolutt i trygge hender!
      Takk for en hyggelig kaffedate i dag 🙂 God klem!

    2. Sol: Har du mye erfaring derfra eller fra andre klinikker? Evt. kjenner du andre som har erfaring fra å ha vært på noen klinikker? Jeg har lenge hatt komplekser for nesen min, og har lyst til å gjøre et lite inngrep på den ettersom det kun er den som svekker selvtiliten min. Men jeg har liksom ikke turt å bestille time på noen klinikker pga. at jeg har hørt så mye klaging osv. og så står det ikke så mye om andre personers erfaringer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg