Dagens glabilde deler jeg med dere :-)

Lite skal til for å gjøre meg lykkelig. I dag fant jeg dette bildet på facebook av den yngste datteren min Amanda, på tur med barnebarnet mitt lille Isak. Syntes bildet er et skikkelig glabilde og varmer hjertet mitt iallefall 🙂

Jeg har allerede bestillt billett hjem i mars for å besøke goìngene mine. Har ikke ungene tid til å komme på besøk, må jeg reise hjem…og omvendt! Neste uke er det Stockholm på meg da jeg skal holde kurs i permanent makeup for nye elever. Mars er det Berlin og Mosjøen. I dag er jeg i Tønsberg og innlegg fra jobb kommer senere i kveld. Jeg reiser mye, men nye og spennende tider er på gang og får snart flere samarbeidspartnere. Det hjelper på en nybakt bestemor som snart føler seg som “Tårnfrid” 🙂

Ha en vakker dag folkens. Tønsberg bader i vårsol så lysere tider er på gang 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg