Røde bryn kan korrigeres og fjernes!

Denne kunden kom til meg meg helt røde bryn i ulike fasonger. Her er resultatet etter første behandling og etter 2 mnd. Den nye fargen har dekket over 95% og de røde pigmentene kan knapt sees, foruten det som er utenfor brynfargen. Dere kan se den “feile” enden på brynet som var feilpigmentert i forhold til den andre. I dag var vi klar for å dekke over med hudfarge.

Her har jeg justert enda litt på brynet med korrigeringsfarge, samt dekket over halen på brynet og underkanten av brynet. Stor forandring, men enda skal hun til en etterbehandling før hun er ferdig!

Har man lyse hår over pigmenteringen, kan man enkelt farge dem (enten før behandling, eller etter)…men da må det ha gått 3 uker. Disse hårene er ikke så lyse som de ser ut som på bildet. Det er bare det sterke lyset fra lampen min som  gav dem et annet skinn.

SOL permanent Makeup fjerner røde bryn

10 kommentarer
    1. Hun har ikke “tilfeldigvis” fått sine rød bryn, hos Longe- Time- Liner??
      Det har nemlig jeg, to stk forferdelige røde og skjeve bryn!! Men heldigvis så finnes du, Sol som retter de opp igjen!!:))

    2. Er det mulig å fjerne bryn hos deg? jeg har fått mine røde bryn hos long-time liner. vil gjerne ha de bort, men vil ikke tatovere igjen. kan du hjelpe?? 🙂

    3. Julie:

      Det er ikke mulig å fjerne,men jeg kan tatovere tynne små hårstrå som ikke blir røde inn i dem og det blir naturlig og pent!

    4. Hjelp har faat laget bryn ı Tyrkıet men ble ıkke som jeg hadde tegnet dem opp. Tykke og fırkantet har hun laget dem. Kan det fjernes ??? 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg