Stor høydeforskjell på bryn kan fikses. Sjekk bare her…..!

Slik pleier kunden å legge make-up på brynene sine.

Stor høydeforskjell på brynene og ikke like enkelt å sminke dem hver dag!

Kunden min får ta en kikk under behandlingen for å si sin mening. Jeg liker tilbakemeldinger. Dette handler om kundens egne ønsker og jeg prøver så godt jeg kan å oppfylle dem.

Bryn ferdig pigmentert. Bildet tatt like etter behandling.

Litt flatere utgave av orginalen. Ikke riktig så høy knekk, mene flatet ut, selv om knekken absolutt er der. Enda tykkere neste gang kanskje? …vi har jo allerede laget fin fylde på dem når man sammenligner med utgangspunktet.

I dag fikk sønnen min se meg jobbe med tatovering for første gang. Han stakk innom Ellipse Klinikken med utstyr fra Solguden til det nye rommet mitt jeg har ferdig til 1 mars! Tror han syntes det var interessant å se hvordan mamma jobber. Det som var artig, var at det plutselig ble veldig viktig hva han syntes om resultatet av brynene. Kunden min hadde med seg en venninne og både hun og Alexander fikk være med på å godkjenne resultatet 🙂 Jeg synes det er hyggelig når menn sier sin mening og har blikk for detaljer. Når sant skal sies bor det en liten kunstnerspire i han også. Han er flink til å tegne og male, kanskje jeg skulle lære han opp i permanent makeup? Hadde dere hatt noe imot en mannlig Linergist?

SOL Permanent Makeup korrigerer skjeve bryn

16 kommentarer

Siste innlegg