Min reddende engel Cecilie Staude!

Cecilie har jeg kjent noen år og i dag ble hun min reddende engel. Denne dama er nemlig en av de fremste på området Sosiale Medier og Cecilie Staudes blogg ble i 2010 kåret til den beste bloggen i nevnte kategori! For de av dere som ikke kjenner Cecilie så jobber hun som Høyskolelektor på Handelshøyskolen BI.

Hun holder også en del foredrag og bidrar med rådgivning og mindre kurs- og kompetansehevende tiltak for kunder utenfor BI-systemtet. Kursene hennes på BI er i stor grad knyttet til fagområdene; markedsføring, kommunikasjon og merkevarebygging, de fleste av dem er hun selv fagansvarlig for. Ett kurs, MRK 2600 Kampanjeplanlegging, er prisbelønt, det er bare å ta av seg hatten for!

Jeg er impulsiv og sa ja til å holde foredrag om nettopp sosiale medier av alle steder i Berlin. Flere land kommer for å høre på og jeg kan bare nevne at jeg har fått noen grå hår siden jeg var i Spania i november, det var nemlig der jeg takket ja til oppdraget. Jeg er vel ikke akkurat usynlig på nettet og det har de til og med fått med seg i Berlin. Vel…det er utfordringer man lærer av og akkurat nå har jeg fått ny giv og gode råd fra nettopp Cecilie.

Sosiale Medier er i tiden og det er mye man skal sette seg inn i av lover og regler. Jeg kan litt, men må innrømme det et hav av opplysninger og ikke minst områder å sette seg inn i. Cecilie Staude har iallefall gjort meg oppmerksom på en god del allerede. Man lærer så lenge man lever er mottoet mitt og er faktisk av og til gla for at jeg tør å ta utfordringer på strak arm….noen ganger helt uten å tenke meg om. Det kan føre med seg noen søvnløse netter, men også like mange spennende oppdrag!  Cecilie Staude, i dag var det skjebnen at jeg møtte deg 🙂

Sjekk Cecilie Staudes interessante blogg om Sosiale Medier HER. Dere kan nemlig lære MYE av å lese den! Til slutt må jeg bare nevne at hun har sin egen fanside på facebook! Ikke rart elevene setter stor pris på henne for hun er nemlig en meget spennende dame!

4 kommentarer

Siste innlegg