Workshop Stockholm/Gøteborg!

I disse dager jobber jeg med å forberede første grunnkurs i Stockholm. Bildet er fra den første workshopen jeg holdt i Sverige og den var i Ellipse Klinikkens lokaler. Sandra som dere ser til høyre skal ta kurset nå i februar og starter jobbe for meg. Det skal bli spennende og ikke minst interessant. Sandra er en kunstner som jeg tror skal klare dette fint. Jeg elsker utfordringer og ikke minst lære fra meg det jeg kan til de som er interesserte.

Her et bilde fra workshop i Gøteborg i januar. Sandra er eyelinermodell og har allerede blitt godt kjent med faget som dere ser 🙂

Sverige er for meg et helt nytt marked og det skal bli interessant å jobbe med våre gode naboer! Gleder meg STORT og gleder meg til å møte både elever og spente modeller.

 

SOL permanent makeup Sverige

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg