Bettina jobber snart for SOL PMU :-)

Da er det ikke lenge til Bettina kommer til Oslo for å jobbe med permanent makeup. Jeg har travle dager og ser frem til å tilby kundene mine ekstra behandlinger, for de som ikke ønsker vente på timer hos meg. Bettina tilbyr behandlinger til litt reduserte priser, men er en dyktig jente som tar ALT av kurs jeg tilbyr fremover for å oppgradere seg maximalt. Med andre ord er dere i trygge hender. I tillegg jobber jeg vegg i vegg med henne bokstavelig talt! Se websiden min for ytterligere info HER om hva Bettina tilbyr!

MVH SOL PERMANENT MAKEUP

7 kommentarer
    1. hei, har lenge vært innom tanken på å få tattovert brynene mine, da jeg kom over hjemmesiden din. hva er egentlig forskjellen på behandlingen til 4800 og den til 6000? jeg har middels tykke bryn,
      men de er korte og usymetrikse, er egentlig usikker på om noe kan redde dem. Lurer derfor på om du noen gang har avist kunder, nettopp fordi du ser at det ikke er mulig å rydde opp i problemet. litt teit spm, men lurer sånn:)

    2. Håper du kan hjelpe meg 🙂 jeg begynte plutselig å svi i ansikte, akkurat som om det brenner, så ble jeg rød flammete. Vet du hva dette er ? håper du kan hjelpe

    3. Malin:

      Mulig du er allergisk mot noe. Forsvinner det ikke, må du kontakte legen din 🙂 håper det har gått over nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg