Vi har testet rensekur for kroppen!

C24 = WC24, men fantastisk! 

C24 har virkelig bevist sin effekt allerede etter et døgn. 2.5 kilo lettere og føler meg født på ny 🙂 Her ser du drinkene våre hvor pulveret er blandet ut i grapejuice. Kristine ligger i skrivende stund og hviler ut (det er nemilig en kraftkur), mens jeg allerede begynner føle meg pigg! Det var Kristine som kom på ideèn med en skikkelig rensekur…og ikke for det, jeg trengte det sikkert! I kveld skal vi belønne oss en deilig salat hos Olivia i Hegdehaugsveien. Salat er nemlig det eneste du kan spise dag 2, i tillegg til å drikke lunkent vann, men det er helt ok for meg. Det værste var å gå hjem fra jobb i går uten å kunne stikke innom en kaffebar, drikke deilig kaffe og sette tennene i en rykende fersk grov scones. Fredagskvelden fristet det med noe godt foran tv-skjermen, men du kan si at sultfølelsen forsvant da drinkene var blandet og fortært. De smakte langt fra forfriskende og jeg kan ikke forestille meg smaken om vi ikke hadde blandet det med grape. Vel….dette er iallefall noe flere burde teste ut., da kroppen trenger å få rensket opp i systemet sitt 🙂

Ved å klikke på Finn Torget HER, finner du all info du trenger om C24 kuren. Tror vi har valgt den beste etter å ha googlet forskjellige kurer nøye.

7 kommentarer
    1. Art of Gallery:

      Ikke vet jeg 🙂 den gikk over 24 timer og det var det som gjorde utslaget! Er ikke en som liker å faste i flere dager 🙂

    2. Har testet C24. Grøss grøss GRØSS….Ikke nok med smaken som henger igjen som et vondt år i lang tid… for den er fæl… men magen din rommler MENS du drikker glasset og da er det bare å løpe. Men sant skal sies at den gjør nytta si da. Du kjenner magen trekker seg sammen og etter en time så var joggebuksa mi løs i livet. Værste jeg har vært borti… heelt forferdelig men fungerer 🙂 kan anbefales hvis kosta hva det koste vil er i annen mars, at den kjolen skal passe, men jeg får blir svett i panna og litt småsvimmel bare ved tanken på å ta den igjen hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg