Linergist utdannelse fra Smestad!

Ellipse Klinikken i solskinn 🙂 her er det altså jeg jobber den største delen av tiden min og hvor jeg holder alle kursene mine i permanent makeup fra!

Kurs i mars er fullbooket og i helgen ser jeg over modellisten. Mange ønsker sitte modell og det er hyggelig! 1 ledig kursplass igjen i april og det er siste kurs i Norge før sommeren. Er det noen som ønsker utdanne seg til Linergist, ta kontakt med meg på mail: [email protected]  Dette er en flott tid med tanke på at de fleste ønsker få utført permanent makeup i forbindelse med ferie og bading, eller rett og slett ha et enklere liv 🙂

SOL Permanent Makeup

 

6 kommentarer
    1. spurte på et annet innlegg, men har glemt hvilket det er, hehe:
      hvor mye koster det å fylle på brynene etter to år? står på siden din en pris som er innen to år, derfor lurer jeg på hva som er prisen etter de to årene 🙂

    2. ikke for å mase, men jeg lurer fortsatt på hvor mye det koster etter to år hehe. det er veldig avgjørende for om jeg skal gjøre det eller ikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg