Dagens vitamininnsprøytning :-)

Appelsintreet mitt lever fremdeles og lyser opp i leiligheten min 🙂 I går kveld ble jeg satt til å lage smoothie, da sønnen min hadde kjøpt meg en oppskriftsbok og hadde Kiwidrøm på ønskelisten. Har kun to appelsiner igjen på treet og har gitt bort appelsiner til venninnene mine som stikker innom. En av de to gjenlevende gikk med i smoothien som erstatning for lime!

Hyggelig med appelsiner fra eget tre og de smaker surt som lime!

Det ferdige resultat som jeg kan anbefale på det varmeste. Smakte himmelsk og i kveld ser det ut til at samme vitaminbombe står som dessertønske igjen 🙂

Oppskriften om noen skulle bli fristet. Jeg kuttet sukker, da jeg synes vaniljeisen er nok i seg selv. Pyntet med frosne skogsbær istedet for kiwi. Lekkert 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg