Ikea tar garantert “livsgnisten” av enkelte…inkl. meg :-)

Det er godt Ikea har humor og lager en bruksanvisning for å sette standard for hvilken innstilling man må ha for å mekke 1000 biter sammen til et møbel 🙂 ingen sure miner før oppstart…..

Setter virkelig STOR pris på sønnen min og Kristine som stilte opp i kveld og brukte x antall timer på å montere 4 skap, baderomsinnredning, behandlingstoler, hyller etc til det nye rommet mitt på Ellipse Klinikken. Selv måtte jeg ta en tur innom 7èleven for å avreagere med å kjøpe litt energifyll 🙂 ha ha, jeg har overhodet ingen tålmodighet med slike STORE puslespill og måtte trekke frisk luft før jeg satte igang igjen.

Denne veiviseren ser innbydende ut, men hvor er Ikeas kundeservice på en søndag kveld? 🙂

Vi hadde ikke elektrisk bor, men en manuell sak og det tar tid skal jeg fortelle dere 🙂

Er gla vi gikk en laaaaang søndagstur og stakk innom Waynes Coffeè på Solli Plass for en kaffe, før vi tok fatt på monteringen 🙂 det gav oss en god start på en lang kveld!

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg