Skjeve bryn kan korrigeres!

Som de fleste av oss som tegner bryn, følger vi de naturlige formene når vi sminker oss i det daglige og det er ikke enkelt å korrigere ved å se seg i speilet. Dette er ikke noen legger så godt merke til, men på bilder vises det godt!

Her har vi pigmentert/korrigert brynene “nesten” i rett høyde og fasong, vi har litt til å gå på! Når man har sett seg selv i speilet i alle år, er det en liten utfordring å venne seg til en forandring som det å flytte på et bryn. Magiske 4 dager er det man trenger for å si det er ok 🙂

Dette er det lave brynet, som kunden min ble fornøyd med allerede etter behandlingen, enda det er stor forandring! Hyggelig 🙂

SOL permanent makeup korrigerer bryn

 

5 kommentarer
    1. Du jeg har ett spørsmål til dette med pigmentering av bryn, vil det gå ut etterhvert? Syns det virker så skummelt med bryn tattoo siden det er jo ikke sikkert jeg vil ha like bryn om 30 år som jeg vil ha nå. Og hvor mye koster det med pigmentering? 🙂

    2. Flott!! Jeg har sett henne i virkeligheten etter pigmenteringen, og resultatet ble virkelig bra. Da har jeg også bestillt time…. :-)))

    3. Sjekk ut konkurranseoversikten.com for daglig oppdatering av konkurranser på internett! Der har du muligheten til å melde deg på konkurranser hvor du kan vinne premier for mange tusen kroner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg