Nye bryn i dag etter et forsøk i Thailand!

Kunden min ønskert seg nye bryn i dag etter et forsøk i Thailand på bryntatovering. Nå skal det sies at hun har vært heldig som fikk dette som resultat, da det ikke er det verste jeg har sett. Som jeg alltid nevner er det viktig å undersøke nøye hvem som skal behandle akkurat “deg” da dette er noe som sitter i veldig mange år.

Resultat etter brynpigmentering i dag. Vi valgte sammen fargen “Cashmere” som er en gylden vakker lysebrun farge. Den kan se noe mørk ut rett etter pigmentering, men lysner etter kun få dager.

Bryn før pigmentering.

Bryn etter pigmentering.

Bryn før pigmentering.

Bryn like etter pigmentering.

Tusen takk til en flott modell. Det er hyggelig å kunne vise før/etter resultater, da det er viktig for mange å kunne se hva de får når det gjelder noe som skal vare i mange år og som ikke minst sitter midt i ansiktet. Det blir spennende å se deg igjen. Det jeg erfarer med 99,5% av kundene mine er at de ønsker seg fyldigere bryn for hvert refill de kommer for. Jeg synes personlig det ser mere naturlig ut og bryn er ansiktets pryd!!

Mvh SOL permanent makeup

16 kommentarer

Siste innlegg