Gleder meg over resultater som gleder kundene mine :-)

Fornøyd kunde etter første refill i dag. Er det noe som gleder meg, så er det lykkelige kunder. I dag ble brynene litt tykkere og vi valgte en mere gylden farge som passet hud og hår. Resultatet ser man ikke nøyaktig før det har gått noen dager, da fargen reduseres med 40-60%.

Jeg har fantastiske kunder…må ikke glemme å nevne det. Dagene går som en lek og jeg er takknemlig for et yrke som gir meg så mye glede tilbake.

PS! Bildet er tatt like etter behandling.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg