Omvisning på jobben :-)

Hadde med meg Kristine til byen i dag for å levere utstyret mitt hos Clinic81 hvor jeg jobber faste dager. Klinikken er den første jeg startet ved i min tidlige karriere som ukependler til Oslo,  rart å tenke på hvor årene flyr avsted. Inngangspartiet er vakkert og verdt en titt bare det. Vi hadde en travel dag, da kristine leverte søknadene sine for lærlingeplass som frisør og er spent på hva dette ender med! Hyggelige jenter som tok imot henne iallefall og det betyr mye når man søker jobb. Førsteinntrykket er viktig 🙂

5 kommentarer
    1. Hei Sol.
      min mormor snakker om å ta permanent makeup på brynene sine og Mosjøen blir nærmeste plass for henne hvor noen gjør dette. Hun vurderer Bau salong/frisør, det skal hvis være en dame (thai) som tattoverer der, vet du noe om denne damen? om hun er dyktig med permanent makeup, er veldig skeptisk ettersom jeg ikke finner noe på nett om henne eller at salongen fører et slikt tilbud til sine kunder. Jeg anbefalte selvsagt deg men Oslo ble en for lang tur for henne.
      Håper du ser det likt å svare her eller på mail.

    2. Siri N:

      Hei! Jeg har ikke sett Bau sine arbeider, men be om bilder av det hun har gjort. En annen klinikk som tatoverer er Fusha.

      Mvh Sol

    3. Hei Sol!
      Jeg vil gjerne bestille en time hos deg for permanent make-up, bryn, eyeliner og lepper. Hvordan kan jeg ta kontakt med deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg