Ord til ettertanke!

Nå har ikke jeg noe å klage på når det gjelder mine lesere som er hyggelige og positive til 1000.  Men det er stort fokus på “stygge” kommentarer på blogger og sikkert også i det daglige blandt folk. Fant denne på en status av en bekjent av meg på facebook og syntes det var beskrivende for de mange som måtte herje rundt og spre sine negative vibber for sin egen forlystelse. Jeg har overhodet ikke sansen for slike aksjoner eller personer og søte Voe som sluttet blogge skjønner jeg godt. Er man ung er man også sårbar og mobbing er noe de aller fleste av oss tar sterk avstand fra. Skulle ønske jeg kunne skrive ALLE!

Ord til ettertanke 🙂

Har du lagt merke til – at de som finner glede i å såre andre, er mest sårbare. At de som kritiserer mye, tåler minst kritikk. At de som stadig forsvarer seg, lettest angriper. At de som snakker høyest har minst å si. At de gjerrigste tar lettest imot, og at de som  avslørerandres feil, sjelden bekjenner sine egne…. tenk… på det!!

Jeg vil dere kikker litt på websiden til MOT som står for dette:

MOT har livet til ungdom i sentrum
MOT bevisstgjør ungdom til å ta egne valg og vise mot –
MOT til å leve, MOT til å bry seg og MOT til å si nei
 
7 kommentarer

Siste innlegg