Kristine søker lærlingeplass som frisør!

Ikke hver dag jeg har besøk av ungene mine, men nå er Alexander her sammen med kjæresten Kristine. I dag har vi gått flere km tilsammen i butikker og på jakt etter en ledig plass på Cafe. Ingenting er som en varm kaffe og noe godt å bite i når man har godt selskap. Kristine er i Olso nå for å søke lærlingeplass som frisør og har flere søknader som skal leveres ut over helgen. PS!!! Jeg tror den salongen som får Kristine blir heldig. Kreativ og med god arbeidsmoral skulle jeg gjerne hatt henne selv 🙂 Går hun lei av frisøryrket kan hun jobbe for svigermor. Er det noen som vil ha Kristine i jobb er det bare å kontakte meg, så skal jeg videreformidle det.

PS! Kan anbefale Kaneldrømmen hos Samson. Deilig hvetebakst er godt, men mandelstangen er en favoritt om du er søtsnål.

5 kommentarer
    1. da skal jeg tipse dere:)
      Jeg jobber som frisør hos PÅHÅRET..
      de har helt fantastiske lærlinger.. de for bli med på mye kult.. oppdrag å styling jobber.
      de for god trening..
      strengt men verdt det.. også mulig å tjene litt mer.
      ring mai..
      paharet.no

    2. Hei jeg jobber også på håret.. og jeg annbefaler å søke der på det sterkeste. de har en helt sinnsyk bra opplæring for lærlinger og vidreutdannet.
      Jeg tok selv læretiden min der. og er kjempe fornøyd. kunne ikke hatt det bedre enn På Håret!!! :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg