Hjemmekontor er ok!

Helg betyr “litt” kontorarbeide. Meg i kjent stil…ikke bare lørdager og søndager, vil nok mange si. Her planlegger jeg kursene fremover, 2011 blir et travelt år på mange måter noe jeg ser frem til med glede. Kan ikke få rost alle gode hjelpere rundt meg, da man ikke kan klare alt alene 🙂 Har kjøpt meg noen nye spesiallamper fra Solguden i Molde som jeg ser frem til å ta i bruk. Er avhengig av godt lys og disse skal visst være enestående med dagslyspærer…viser seg å se 🙂

PS! Elsker min lille røde acer Ferrari One. Det er en super pc jeg kan anbefale på det varmeste.

7 kommentarer
    1. Heei! Jeg er veldig intresert i leppe pigmentering, tenkte å ta dette da jeg fyller 18 år.
      Jeg bruker alltid rød leppestift, klarer meg rett å slett ikke uten. Føler meg naken rett å slett!
      Så jeg lurte på om du kunne fortelle meg prisen på røde leppe pigmentering? og om du eventuelt har et bilde av henne: http://sols.blogg.no/1275593339_tattoo_p_lepper_.html .. Med ferdig resultat? 🙂

    2. Når man elsker sitt arbeide – er ett med sitt arbeide, gjør det ikke noe å jobbe helger. Du har en drømmejobb Sol, og den inspirerer til satsning! :-))

    3. Mira //:

      Leppepigmentering av hele lepper koster kr 6000,- og inkl. to gratsi refill. Nå begynner en jente å jobbe for meg og har litt rimeligere priser de første 6 mnd.

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg