Bettina er på vei…enda større kapasitet :-)

Flere av dere har etterlyst resultater fra den nye jenta som begynner jobbe for meg fra mars. Her ser bilde av en kunde av henne før behandling av eyeliner øvre og nedre vippelant!

Resultat øvre/nedre vippekant i fargen Deep Black. Bettina var elev hos i mai og har allerede jobbet en del og fått god erfaring med permanent makeup! Før hun starter opp for meg, skal jeg kurse henne ytterligere. Dere som ønsker “litt” rimeligere permanent makeup, kan kontakte meg på mail: [email protected] men glem ikke å nevne at dere ønsker Bettina!

Bettina har for øvrig egen blogg dere kan besøke HER

PS! Bettina har noen få timer ledig i mars!!

Her har dere Bettina i egen person! Brynene hennes pigmenterte jeg i mai 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg