Feilpigmentering kan bli “korrigert”, denne dama ble ny!!

 

Slik så brynene ut før behandling. En gammel pigmentering som ikke helt var i fasong eller riktig farge!

Hun tegnet dem opp slik for å dekke over, som de aller fleste som har mistet fargen på pigmenteringen. Vi anbefaler et refill pr. år for å holde fargen vedlike!

Kunden min etter pigmentering/oppretting i dag! Jeg ble nok like lykkelig som henne 🙂 Både farge og fasong ble “snillere” mot ansiktet hennes!!

Bryn før pigmentering.

Bryn etter pigmentering! Synes du fargen ser sterk ut, reduseres den med 40-60% innen de ti første dager! Hårstråteknikken duses også ned og smelter inn i huden. Husk brynet er zoomet inn 🙂

Jeg sier tusen takk for tilatelse for å kunne blogge før/etterresultat av denne flotte damen. Viktig for meg å kunne vise at ting kan korrigeres, da det er mange myter når det gjelder pmu! Gleder meg til å se deg igjen 🙂

Sol Permanent Makeup

10 kommentarer
    1. Jeg har så utrolig lyst til å ta øyenbryn og eyeliner, ser kjempefint ut =) Som alenemor til 2 stk, er det rett og slett lite tid til å sminke seg, og jeg har helt hvite øyenvipper, og bustede langhårete bryn, ser skikkelig trist ut :p

    2. Dette er noe eg skulle ha gjort også, driver på i flere timer enkelte morgner for å få dem rett.
      Det blei kjempefint:)

    3. Jeg er bare superfornøyd . Beste investering, selvom jeg har ventet en stund. Solvår var bare helt herlig.
      Tusen Takk

    4. Flott resultat, og den “kraftige” farge er overhodet ikke skremmende. Fargen falmer hurtig, min eyelinerrefill fra 11. januar er allerede koksgrå.. ;-))
      Kan anbefale alle som leser her, å gå til Sol. Hun er kremen innen PMU!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg