Gammel pmu av bryn, ble som ny. Sjekk resultatet!!

Denne unge jenta kom til meg i dag for å få frisket opp den gamle permanent makeupen hun hadde fått utført for lenge siden. Hun ønsket også jeg skulle fjerne hårene på brynene, da de kun sitter i begynelsen av brynet som dere ser. På bildet under ser dere hva jeg har gjort.

Jeg pigmenterte inn en spesiell hårteknikk, slik at de virker mere naturlige. Jeg lot henne også beholde de naturlige hårene hun hadde, da jeg uansett synes de ser mere naturlige ut selv med “lite” hår fra naturens side. Vi lagde dem også noe tykkere og gav dem “litt” mere fasong! Jeg tenker hun ved neste refill ønsker dem en del fyldigere, som resten av kundene jeg har som får utført pmu for første gang. Jeg ønsker fornøyde kunder og det får jeg ved at de gradvis venner seg til “små” forandringer i ansiktet. Fargen vi valgte i dag var “Granite”, en varm mørkebrun farge som passer hår og øyne perfekt!!

Gleder meg allerede til å se deg igjen! Mvh SOL PMU

15 kommentarer

Siste innlegg