Sjekk denne repotasjen ang. hudproblem/foryngelse!


Foto: Inger Marie Norstrøm/ TV 2

Kom over denne repotasjen på nettet av Ellipse Klinikkken på tv2 som omhandler den store økningen av medisinske “hudbehandlinger”. Dette er noe vi kvinner og menn setter høyt og prioriterer, da mange av oss har problemer med hud og ønsker behandlinger som virkelig har effekt. Repotasjen viser bla. hvor mye et gavekort på en “aknebehandling” gleder og hva det betyr for den som får det 🙂 ikke mange tenker over hva slike behandlinger kan gjøre for en. Opplever heller ofte hvor lett det er å komme med nagative reaksjoner, uten at man har noe som helst grunnlag for det! Jeg mener fortsatt man bestemmer over seg selv og føler er best for en, da kan andre mene hva de vil!!

Ellipse Klinikken har en flott facebookside hvor det ligger mye god informasjon for de som er interessert! Det er betryggende å vite at det kun jobber sykepleiere med spesialkompetanse som kan sitt fag om du skulle ønske en konsultasjon.

3 kommentarer
    1. Skriver en anonym bogg. Skriver om brystimplantat jeg skal operere inn den 15. februar. Fakta, før og etter. Prøver å hjelpe folk som vil ha litt info, eller vurderer dette selv! Eller hvis du har hatt en slik operasjon selv, kanskje du vil dele den med meg og mine lesere 🙂 Stikk innom om dette interesserer deg 🙂

    2. Hei 🙂 jeg har fått noen ”arr” i ansiktet, du ser det nesten ikke. Men pga av dette så blir ikke hudfargen i ansike mitt jevnt, håper du kjønner hva jeg mener :p Vill gjenrne ta vekk dette med laser, Sånn ca mye koster det ? Så har jeg en føflekk lignenes under øyet, tar dere vekk det også, er det mulig ?

    3. Malin:

      Når det gjelder slike behandlinger må du ta kontakt med Ellipse Klinikken direkte på tlf: 22060003 så får du svar på spørsmål.

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg