Workshop i Gøteborg er spennende!

Her holder Anne svensson, min svenske samarbeidspartner et foredrag om pmu. Det er alltid spennende og interessant for nye tilhørere å få rikelig og ikke minst riktig  informasjon om faget i seg selv.

Her sitter jeg klar for å behandle min nye svenske markedspartner Sandra Edlund, samtidig som jeg forklarer prosedyren.

Jeg praktiserer alltid en behandling i pmu, slik at kursdeltagerne får sett dette i praksis!

Her sjekker jeg Sandras eyeliner for å se om den ligger som den skal.

Sandra med ny og lekker pigmentert eyeliner i fargen “Deep Black”.

Sandra før avreisen til Stockholm, med en koffert full av spennende info!! Sandra er som nevnt min nye markedspartner og skal jobbe med pmu i Sverige!

Er du fra Sverige og ønsker info og kanskje et kurs i pmu kan du kontakte Sandra på mail: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg