Luxushotell er ikke å forakte :-)

Gøteborg har et lekkert hotell ved navn Elite Plaza Hotel. Hyggelig med sjokolade, cognac og blomster på bordet når man ankommer sent torsddag kveld etter en lang togreise! Fant ut jeg skulle ta en ekstra kveld før workshop hos Ellipse Klinikken  neste dag.

Jeg har ikke vært helt fornøyd med mobilen. Min Nokia E72 har gitt meg flere grå hår enn forventet. Hadde tenkt å kjøpe meg en iphone4, men har hørt så mange klage på den at jeg gir mobilen min en sjanse en stund til 🙂

Rommet var stort, det ser mindre ut på bildet enn det var, og madrassen supergod!! Alt fra paraply, skopuss, tannbørste etc var å finne der. Det beste av alt var den flotte servicen og hyggelige fjes i resepsjonen. Elsker når folk smiler, det gjør meg i godt humør. Skal lite til når det gjelder meg må jeg tilføye! 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg