Workshop Gøteborg!

I dag reiser jeg til Gøteborg for workshop hos Ellipse Klinikken jeg har hørt så mye flott om! Mye som skal på plass og har stresset i to hele dager 🙂 i tillegg har jeg fått den nye flotte websiden min på nett.

Har hatt juleferie siden 17 desember, men mye som må gjøres allikevel. Mandag kommer jeg på tvn i serien unge mødre, bare en liten sekvens 🙂 så dere som følger med i serien må følge godt med! I tillegg har jeg vært og kikket på reklamefilmen jeg har fått laget og som dere skal få se snart! Levende bilder er noe jeg har savnet og Tony som har laget den gikk ut av filmskolen i fjor. Kontakt Tony for oppdrag på: [email protected] Ganske sikker på du får en god deal!!

I tillegg forbereder jeg nye kurs som starter allerede februar i Stockholm. Nå går det slag i slag. Berlin står på planen i mars, hva jeg skal gjøre der får dere se etterhvert 🙂 litt skrekkblandet fryd fra min side!

Ha en fortsatt flott kveld. Setter meg snart på toget og gleder meg til å sove en god natt på hotell.

SOL PMU

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg