I dag fikk jeg årets julepresang på forskudd! :-)

Da fikk jeg endelig den beskjeden jeg har ventet på en god stund nå. Ekstra lokale jeg skal bruke for undervisning for elever i permanent make-up. I tillegg tar jeg inn en “lærling” som skal jobbe for meg fra mars. Med lange ventelister kan jeg nå tilby de som ønsker lærlingen min for behandling, og som ikke ønsker vente mange mnd på time hos meg. Hun har jobbet med pmu siden mai i fjor (tatt kurs hos meg), bare for å nevne det og har blitt riktig flink. Nå kan jeg konsentrere meg om å lære henne flere teknikker og være i nærheten om hun skulle trenge veiledning. Rommet jeg får leie nå ligger i samme bygg som Ellipse Klinikken og jeg kunne ikke vært heldigere!!

Nå er det Sverige som står på planen min. Førstkommende fredag blir det workshop hos Ellipse Klinikken i Gøteborg. Blir både spennende og interessant, da jeg får enda en ny samarbeiddspartner i vårt kjære naboland. Har vært i Gøteborg kun en gang som 15-åring da jeg var på ferie med familien min. Tiden flyr og jeg husker knapt hvordan det så ut der. Reiser torsdag kveld og tenkte jeg skulle bruke fredagen til å kikke meg litt rundt 🙂 Har noen noen steder dere mener jeg burde se så tips i vei 🙂 får tid lørdag også for litt ekstra orientering i området!!

13 kommentarer

Siste innlegg